Strona: Era cyfrowej intuicji. Jak marki uczą się przewidywać potrzeby klientów? / Oferta dla przemysłu

Era cyfrowej intuicji. Jak marki uczą się przewidywać potrzeby klientów?

2025-10-28
, red.  Michał Tobjasz

Jeszcze kilka lat temu e-commerce opierał się na promocjach i kampaniach remarketingowych. Dziś coraz częściej wygrywają ci, którzy potrafią zrozumieć użytkownika, zanim kliknie „kup teraz”. W świecie, w którym 78% Polaków robi zakupy online, a wartość rynku przekroczyła 100 miliardów złotych, personalizacja przestaje być dodatkiem.

Więcej: Era cyfrowej intuicji. Jak marki uczą się przewidywać potrzeby klientów? - PARP - Centrum Rozwoju MŚP

Powrót do listy aktualności

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.